Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av cassiopeja - 25 augusti 2008 16:10


veronica maggio är ... trevlig på något sätt.


har påbörjat packningen inför återresan till umeå.

känns väl sådär.

tråkigt att åka härifrån men trevligt att komma tillbaka till umeå.

tvetydigt.


jag vet inte, men jag orkar inte slutföra packningen. tror det är för att jag vet hur bläigt det känns i magen när väskorna står färdigpackade och ser så jääkla färdigpackade ut. det spelar nästan ingen roll vart jag ska åka, det känns ändå bläigt att se sitt tillfälliga liv ihoptryckt i ett par väskor. jag tror jag känner mig rotlös och vilse då. något är det i alla fall som inte känns riktigt bra då.


få se vad lördagen ska ha att erbjuda. jag jobbar 10 timmar lördag, sen ska jag vara ledig ända till måndag kl tio. då börjar skolan igen. woohoo. men jag klagar INTE, jag är glad för varje timme inklusive de tio på lördag. de ger mig pengar att lyxa med eller täppa igen hål med. det är s-k-ö-n-t att veta.


nu ska jag äta middag tänkte jag.

hungrig mage.

hejs. 

Ovido - Quiz & Flashcards