Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av cassiopeja - 5 augusti 2008 00:32


jag funderar en del.

ifall det undgått någon jag känner så kan jag meddela att jag är en grubblare. jag funderar fram och åter, om och igen.


jag undrar hur detta kommer sluta.

jag pendlar mellan frysbox med en obotlig lust att skita i allt och en önskan om att jag haft rätt ändå och nyfikenhet på vad det isåfall skulle kunna innebära.

på ett plan vill jag ju, och på ett annat är jag livrädd och vill ta den enkla vägen ut. fria vägar ut, som lasse sjöng...är det vad man borde ordna åt sig kanske. än så länge har jag det och det överger man inte i första taget.


i'm a dreamer and i dream of what will be

a better destiny 


det trodde jag inte, att jag skulle citera amanda jensen.

men vad fan, när man lyssnar på radio och de spelar en låt som passar in så får man väl citera den även om man inte gillar den så särskilt överdrivet mycket.


detta, ännu bättre helt enkelt:


yeah, i wanna dance with somebody

with somebody who loves me


hahaha...ett tecken från ovan må hända?

när jag inte klarar av att uttrycka mig rakt på sak så fixar musiken det åt mig liksom. hehe...nej. allvarligt talat. dansa? njae. men annat kanske.


bärbart är fint, jag kan skriva innan jag somnar i sängen.

nackdelen är bara att det blir så långa svamliga inlägg...en oväntad konsekvens av detta köp. 


måste lära mig att begränsa mig 

nu natti. hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards