Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av cassiopeja - 13 augusti 2008 20:59


okej.

stark oro, som när som helst kan övergå i panik.

ilska, som mycket väl kan leda till en utskällning om fel person talar till mig.

dessa två stora känslor tillsammans med lite små stressorer och annat göttigt trampas just nu runt i en gröt i mitt huvud. denna gröt sätter P för alla planer på att sova i tid, träna, äta nyttigt och kliva upp tidigt. det är som att jag inte hinner med något av det för att jag är för upptagen att trampa gröten.

det suger. fett.


slutsats: all gröt är inte nyttig.


just nu längtar jag så hett efter något man sällan längtar efter.

jag är dessutom gode sugen på den där utskällningen.

för allas vår skull.

Av cassiopeja - 13 augusti 2008 18:58


det som somliga (kan hända även jag) inte riktigt förstår, är att man inte orkar skratta åt sig själv jämt.

ofta ja, men inte jämt.


mitt test blev stört. får göra om det en annan gång.

hej då.

Av cassiopeja - 13 augusti 2008 14:23


this is not a test.

eller haha, joo, det är det ju!


jag ska testa min ... disciplin kan man säga.

jag ska NU sätta mig med boken och teoriplugget.

om, låt säga två timmar eller så ska jag återkomma och så ska vi se hur mycket jag ägnat mig åt teoriplugg under den tiden.

jag ska vara ärlig, jag lovar.


yes. detta blir fanimig omöjligt att toppa.


senare då. tjingtjing sweeties.

Ovido - Quiz & Flashcards