Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av cassiopeja - 11 augusti 2008 20:40


detta är nog inte en så jääkla bra dag när allt kommer omkring.

jag tror helt enkelt att ronny eriksson kan sammanfatta denna dag på ett ypperligt sätt:


jag vakna upp i morse, så var den dan förstörd


med enda undantaget att jag inte vaknade i morse. jag vaknade i förmiddags. vilket också kan vara en orsak till att dagen blivit så dålig.


tvättmaskinen fungerar inte.

jag har hunnit bli så hungrig att humöret blev snett.

jag känner ingen motivation till något, varken träning eller teori.

det leder i sin tur till mer ångest för att jag inte gör något nyttigt.

blä.


jag ska nog ta en promenad iaf med lite musik och meditation.

behövligt.


ida, dina ord var många och kloka. har inte förstått hela alltet helt ännu, men det kommer nog. blir glad av att du ger mig en massa ord iaf. blir tröttsamt att harva runt med sina egna varv efter varv...du vet.

tack min vän.  


det var ju faktiskt något bra med denna dag. kanske kan promenaden också göra denna dag bättre igen? jag hoppas på det. vi ser väl.


hej så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards