Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av cassiopeja - 4 augusti 2008 01:13


ny dator, jäkligt soft!

men: varför vill den inte hitta min ipod?

trodde de problemen mest ville infinna sig med ubuntu, men verkar vara tvärtom snarare. mer problem nu med windows. blä.


ge mig fungerande shit. men...åh.

får nöja mig med itunes radio tills jag orkar börja försöka förstå igen.

eller tills bror s kanske har tid att tala om vad jag missat. är säkert något som alla fattar, men som jag glömt.

orkaaa.


hursom. helgen har varit och farit, söndag (egentligen måndag redan) och arbete imorgon igen. helgen har varit bra faktiskt.

och den har bjudit på en hel del intressant information.

är gode nyfiken just för tillfället...detta ska luskas i en hel del.

ojoj...om jag får som jag vill kommer det komma en rejäl intervu ur detta.

och gör det inte det, då vete tusan om jag inte ger fan i hela kalaset.

faktiskt känner jag så just nu.


lasse w var trevligt i lördags.

tänkte på i, den mesta lasse-älskare jag känner.

det var fint.


hojahoja.

bastu, rökt sik och färsk potatis i stugan idag på vägen hem.

sweet, på riktigt hög nivå.

det kan jag lova.


nu ska jag sova.

natti allehopa. 

Ovido - Quiz & Flashcards