Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av cassiopeja - 21 augusti 2008 23:28


när jag i efterhand läste mina två senaste inlägg så ser jag mönstret. 

hur det kan verka som att de två har något med varandra att göra.

och de har de ju inte, inte alls! festligt.


strunt samma. jag har ÄNTLIGEN funnit nytt musikfynd. är i ett lyckorus bara av det. resten må vara lite på sniskan, men ny musik gör mig alltid salig.

augustana alltså, som jag skrev om tidigare. like it, like it reaaal good.


nu ska denna linan hoppa i säng och fixa nymusiken in på ipoden. fullständigt LOVELY.


nattinatt alla katter där ute.


parentes: kanske är det lika så bra då? f, f, f. ja, okej. tack, godnatt.

Av cassiopeja - 21 augusti 2008 16:54


jag ångrade mig.

jag lämnar ut för mycket.

ska skaffa mig en hemlig blogg, står inte ut med att folk ska analysera det jag skriver och ta åt sig. 


fucked up day today.


en annan gång kanske.


Ovido - Quiz & Flashcards