Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt...

Av cassiopeja - 25 februari 2009 22:03


Jag ser fram emot att resa imorgon. Okej, jag kommer vara spyless innan jag är framme. Men jag ser fram emot att läsa lite skolgrejs, titta lite film, lyssna på musik, filosofera.


Jag undrar om den där bussresan som planerades förut kommer att bli av.

Det var en idé jag gillade. Att åka buss någonstans, kliva ur och ta första bästa buss tillbaka. Jag hoppas det kan bli av.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cassiopeja - 5 mars 2009 20:08

  Jag gillar inte detta som händer. Jag gillar det inte alls.  Ge mig något som tar min uppmärksamhet ifrån detta. Ge mig distraktioner. Nu. Helst nyss. ...

Av cassiopeja - 4 mars 2009 20:08

  Som medlem i gruppen med mani på metaforer presenterar jag dagens gåta:   Tre fåglar sitter på en gren. Den första sitter innerst och håller stadigt i trädets stam. Den andra sitter ytterst, och balanserar på den svajande, sköra grenen. Den tredje ...

Av cassiopeja - 1 mars 2009 23:03

  Jag har haft en pretty damn bra söndag:   Började med att jag tog mig upp vid nio, trots utgång och en hel del öl igår. Kände mig oerhört nöjd med den starten. Kollade Vasaloppet och kokade den traditionsenliga söndagsgröten, höll utkik efter L, me...

Av cassiopeja - 28 februari 2009 01:02

  Det är en ganska skön känsla när man känner det som att man återfår kontrollen över något. Kontroll är en skön känsla.   Jag önskar att den inte fick mig att må så bra, kontrollen. Men det gör den, tammätusan att den gör.    Nu ska jag sova hade ja...

Av cassiopeja - 25 februari 2009 17:54

  Imorgon åker jag uppåt. Mot norr, mot hem.   Jag ser fram emot det. Samtidigt vet jag om att jag flyr. Och ändå tänker jag att det kanske är okej, att fly? Kanske jag rent av behöver fly? Jag undrar, om jag förväntar mig för mycket.  Om jag kommer ...

Ovido - Quiz & Flashcards