Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av cassiopeja - 19 augusti 2008 15:27


jag måste gå till jobbet om en timme. 

jag vill ha kaffe.

jag vill ha en kram, eller två. 

ooooh.

det är mycket man vill här i livet.


jag vill ha en massage.

när jag gick hem igår försvann hälften av mina fingrar.

det är inte normalt, man kan inte bara tappa cirkulationen i fingertoppar ständigt och jämt så fort det blir lite kallt eller börjar dra lite kallt.

det är inte normalt. jag måste få något gjort åt det, om det är möjligt.


jag har sagt det förr, jag säger det igen: caesar är en av mina största idoler. han kan sina grejer minsann. 


jag skulle vilja ha en lång filmkväll. med godis, en bra film. vill se något i stil med sagan om ringen eller harry potter. något spännande och mysigt. sen, efter en film paus med promenad och frisk luft. filmen man ser måste ha uppföljare, för då ska man titta någon av dem efter promenaden. det vill jag ha. och dagen efter måste man inte stiga upp tidigt. så. heelt bra.


ge mig...?


snart arbete. tjohejtjoho.

Av cassiopeja - 19 augusti 2008 00:41


ibland önskar jag att jag var lite starkare, i mig själv.

litade mer på mig själv.

helt enkelt.

Ovido - Quiz & Flashcards