Alla inlägg den 30 januari 2008

Av cassiopeja - 30 januari 2008 22:30


det är så logiskt, alla fattar utom du.


egentligen har kvällen och dagen varit väldigt bra.

egentligen.

har varit på syjunta, suttit och myst med trevliga människor och stickat.

pluggat och känt att detta kanske inte är en omöjlighet.

fått klart godkänt på tentan = lättnad.

hunnit med allt jag tänkt. etc, etc, etc...


men. trots hela detta "egentligen" så ska jag ärligt säga att det verkligen inte är bra. jag kan inte skriva varför, kan inte förklara det.

jag kom hem och det var som att allt bara kom över mig.

samma känsla som förut, och jag fattar inte varför jag utsätter mig för det.

har man inte lärt sig något?


jag ber mig själv om förlåt helt enkelt.

för att jag rört till allt, igen.

och även om jag vet att jag kommer göra om det här misstaget igen, så vill jag ändå säga att det här var sista gången. aldrig mer.


Det är så logiskt, alla fattar utom du


ursäkta, glömde: jag är glad att jag inte är hemlös, för idag är det verkligen kallt ute.

Ovido - Quiz & Flashcards