Alla inlägg den 15 januari 2008

Av cassiopeja - 15 januari 2008 19:39


ja, jag är SÅ nära att bara sätta mig ner på golvet och vara sur ända tills på torsdag morgon.

jag har tagit mig halvvägs genom piagets stadier och är redan heelt slut i huvudet.


egentligen finns det bara en fråga att ställa: varför?

varför lär man sig inte?

varför gör man så här om och om igen?

varför läser man inte mer innan tentan/provet är en dag bort?

varför pluggar man aldrig i tid???


mina tankar just nu är inte rumsrena. aaarrgh.

lära mig till nästa gång? pjft. sääkert!


okej. åter till piaget. jippi.

en dags panik till då, ungefär.

hej hopp.


lite senare:

måste bara få andas ut lite här.

och viska till mig själv: vad håller du på med nu då, egentligen?

åh, förlåt mitt förflutna jag för att jag inte gör som jag sa.

och förlåt mitt framtida jag om jag gör fel, och orsakar dig en massa bekymmer.

och till mitt jag i nuet: lugn bara. andas.  


sov nu.

Ovido - Quiz & Flashcards