Alla inlägg den 8 januari 2008

Av cassiopeja - 8 januari 2008 18:49


denna dagen är bara...skit.

eller "nu kryper jag under sängen, kanske kommer fram till våren"

eller "hmm...andra sidan jorden ska vara fint, har jag hört?"

eller "undrar just hur länge man kan sova utan att vakna eller dö?"


känner mig arg.

besviken på något sätt.

kanske bara på mig själv.


är i ett sådant tillstånd där natten är bäst, när man sover och inte behöver vara vaken och ta tag i sitt liv.

eller, eventuellt med näsan i en bok, en annan form av verklighetsflykt.

verklighetsflykt-high five!


la vie n'est jamais parfaite.

en sanning som är svår att skölja ner.


senare: en annan sanning är att det är sjukt svårt att läsa en bok när ögonen nästan faller ihop. något som är ännu svårare när detta händer är att fokusera på texten och vad den handlar om. koffeiiiiiiiiiin!

jag har inte druckit något kaffe idag. vill jag vara kaffe-hora eller inte?

det är frågan. hmm. 

Ovido - Quiz & Flashcards