Alla inlägg den 26 januari 2008

Av cassiopeja - 26 januari 2008 18:32


logiskt. och sanningsdan.

och det kommer bara leda till nåt ont.

säkert är lovely.


vilken högst udda känsla.

kan verkligen inte bestämma mig för om jag är glad eller inte glad.

kan inte bestämma mig för om jag ska sätta mig ner och vara ledsen eller skutta ut och skratta och vara glad. kanske är jag bara där i mitten?

eller?


ääsch. det senare, att skutta runt och vara glad låter ju trevligare, så är väl smartast att försöka med det först. och fungerar inte det så kan man ju alltid sätta sig och vara ledsen.

aaight?


folkets jubel ikväll? kanske är en dum idé. men äh, jag är bra på dåliga idéer. och man lever bara en gång. kanske blir det riktigt kul, bara för att jag inte riiktigt känner mig helt pepp på idén?  man kan alltid hoppas.

lika bra att göra något roligt, vem vet, nästa helg kanske man måste deppa över en missad tenta? you never know!


ska ta något glas vin åtminstone så ser vi hur det känns. ja, så får det bli.


det sades några kloka ord idag: ser man till helheten så är ju livet faktiskt ganska bra. och så sant som det är sagt: visst, vissa saker kanske man önskar att man kunde ändra på. MEN, man har mat, roliga kompisar, bra vänner, tak över huvudet och kläder på kroppen. lite tacksamhet kanske vore på sin plats?


hahaha. oooh, kom ihåg mitt älskade uttryck!

"kåt, glad och tacksam!" 

kanske är dags att damma av det gamla härliga mottot? hihihi...fantastiskt roligt!


men hur som HELST.

nu ska jag duscha och bli snygg. eller åtminstone göra ett seriöst försök! hehe. ha en trevlig helg nu så kanske poletten trillar ner!

puss 

Ovido - Quiz & Flashcards