Alla inlägg den 13 januari 2008

Av cassiopeja - 13 januari 2008 13:09


...till folket.  och mig.

förnyat samlingen låtar, definitivt på tiden. MYCKET bra.


men...men.

ja.

vill hänvisa till det jag skrivit tidigare. om investeringar i mig själv.

det gick ju bra. jättebra, veerkligen.

men, ett litet plus: verkar som att jag känner mig själv lite grann iaf.


blev inte mycket fest igår.

men en vandring ute i snön, och det var också trevligt. 

men så är väl livet: det blir inte alltid som man tänkt sig.

hihi.


nu ska jag verkligen försöka skaka liv i de bortdomnade, lätt bakfulla hjärncellerna. de som fortfarande fungerar då. 


the mail! the mail is here! oooh...

just nu känns det faktiskt som att det skulle kunna stå en liten gubbe på en alptopp och joddla inne i mitt huvud. 

det blir nog en tung dag.


tjing 

Ovido - Quiz & Flashcards