Alla inlägg den 22 januari 2008

Av cassiopeja - 22 januari 2008 22:33


vin, mjukisbyxor och sport.

kunde inte varit bättre.

haha.


slösat pengar, ätit god middag och druckit vin.

hade jag inte vetat bättre hade jag kunnat tro att jag var en rik överklassbrud och inte en fattig student.

ibland måste man väl leva över sina tillgångar?

äsch.

man kan ju faktiskt dö när som helst. lika bra att passa på.


"lika a virgin, fucked for the very first time..."

bridget jones är alltid värt. så värt.


imorgon är det föreläsning, jippi.

hoff.


och kusin vitamin åker hem. jaha.

åter till vardagen, slut på pengaslösande och vindrickande på en tisdag.

det är okej.

så här kan man ändå inte leva. huhu.


och trots att jag är lite skev så har vissa saker åtminstone rätat ut sig.

en sak mindre ett oroa sig för. yiey.

jag tränar på min nya positiva läggning.

ser ljusglimtar i tillvaron. wiho.

med tillräckligt många käcka tillrop så kanske det fungerar. jees!


...äh.


tjingåhej


men lite senare.

för att sammanfatta allt med några få ord: men ååh.

och det var inte ett "men ååh" som betyder vad fint eller vad mysigt eller vad sött för den delen. det var ett irriterat "men ååh" som man inte kan låta bli att häva ur sig man är trött efter en lång dag och den femtioelfte saken går fel, på mycket kort tid. ett "men ååh" som med stor säkerhet följs av en stark önskan att bara sätta sig ner och ge upp en stund.

med det vill jag inte säga att min dag varit sådan, för det har den inte. bara att känslan av det "men ååh" är ungefär samma som jag känner just nu. trots en bra dag. jag vill nog bara ge upp en liten stund just nu.


jag säger det igen: livet är en skola, och ibland får man faktiskt inte riktigt godkänt.


natti


men IGEN: tusan. läser det jag skrivit de senaste dagarna, om och om igen. och jag hittar inte orden. inget stämmer riktigt med det jag försöker få sagt. det stämmer till viss del, men inte helt.

men hur jag än försöker så får jag inte till det.

jag hittar inte orden.

frick!

ger upp, som sagt.


nattinatt 

Ovido - Quiz & Flashcards