Alla inlägg den 24 juli 2008

Av cassiopeja - 24 juli 2008 23:25


shit, shit, shit.

nu fick jag en helt annan känsla, inte alls likadan som den förra.

är då denna känsla sann?

fricking frick! (skall läsas med elliot-stil för det rätta schvunget) 


känslor är lömska saker, de kan dyka upp och säga "hej, här är jag" för att sen försvinna lika fort. efteråt vet man inte om man inbillade sig eller om den verkligen var där och hejade. lurigt värre.


jag kanske kliver i samma fälla en gång till.

det vore nästan festligt. nästan. 


nu ska en trött lina sova.

imorgon packa och ringa uni, de får inte slänga ut oss ju.

nattinattåmatt 

Av cassiopeja - 24 juli 2008 21:35


den sena och något onyttiga middagen är i ugnen. är det bra att äta middag halv tio på kvällen? eeh, nä?


jag sprang, orkade hela sträckan jag tänkte = guldstjärna i kanten.

däremot är det deppigt när man inser att man tappat så mkt av det som jag ändå hade kvar i början av sommaren. då orkade jag nog hälften av det till dessutom. men, så går det när man låter sig bli förslappad. detta är ingen garanti för att förslappandet är över. jag är seg här, så långt till spåret jämfört med i umeå. 


jag tränade lite mage och armar också efteråt, har märkt att styrkan är försvunnen, spåårlöst. mina biceps är i ständig vila, jag säger bara WHAT, vad hände? hehe...hooja.


jag har spenderat i stort sett hela eftermiddagen och kvällen med enbart mina egna tankar. visst kan det kännas lite ensamt, att vara ensam. men det behövdes nog. det gäller att finna ro i ensamheten, då kan man njuta av den. och mitt i svettandet så fick jag en stark känsla, jag undrar om den var sann? jag skulle vilja följa intuitionen, men jag kan inte bena ut var den sitter och vad den säger. daaamn.


fint att träffa a, var såå länge sen.

hon förstår mig på ett sätt som inte särskilt många gör.

det är värdefullt, och något jag inte får glömma bort att komma ihåg.


lite mat i stackars mig då? 

Av cassiopeja - 24 juli 2008 18:35


jag är helt tom i huvudet. lealös i hjärncellerna.

tror jag hade förväntat mig en annan sorts dag liksom, och så blev det inte riktigt så. och här sitter jag och funderar vad jag ska göra egentligen.

om jag ska göra något alls eller bara fortsätta stirra i väggen.

har inte motivation till att läsa ens en gång. trött.


jag hade trevligt igår, en lagom utekväll som är trevlig, men som ändå inte direkt ger mersmak inför helgen. tror en helg i byn blir perfekt. med tanke på ev. luleåkalas och torgfestival här så tror jag lugn och ro en helg behövs.


jag vet inte vad jag vill egentligen. jag har nog aldrig varit så här splittrad.

är inne på andra varvet med christian kjellvander. rätt musik för detta totalt intetsägande sinnestillstånd. inte för att musiken är särskilt intetsägande, den är bara väldigt stillsam och lugn.


jag tror ärligt jag behöver träna. behöver få igång serotoninproduktionen, för nu är den totalt avslagen känns det som. yes sir! nej, lina. nu har du inget att skylla på, inga ursäkter. dra på dig träningskläderna nu och gör någon nytta. du kommer må bättre efteråt, nästan garanterat. så är det.


okej då. hej så länge. 

Ovido - Quiz & Flashcards