Alla inlägg den 18 juli 2008

Av cassiopeja - 18 juli 2008 23:24


har jobbhelg.

jag är faktiskt väldigt trött, kanske är för att jag inte verkar få någon ordning på min nattsömn?

blä.

har sådär trött i benen, som om jag hade gått hela dagen.

märkligt, eftersom jag inte har det.


jag sitter i valet och kvalet, jag sitter i smeten, jag sitter i en tekopp och det stormar. a storm in a teacup.


eller, lät kanske väl dramatiskt, så farligt är det inte.

jag sitter med tusen frågor och inga svar, mer på det sättet.

kanske m har rätt, varför inte bara leva i nuet?

hm, ett råd jag vill följa just nu.

man är ju inte dum, man söker råd hos dem som säger det man vill höra.

jag är inte den enda som använder den strategin.


somliga saker går verkligen trögt.

jag kommer ingen vart med allt det jag borde, måste, borde, måste!

jag lever i nuet, håller för öronen och ropar glatt: bingo, bingo, bingo!

hell yeah, varför öppna ögonen för sina bekymmer och måsten?

nää. ignore them, that's the shit.


men nu, natti.

Ovido - Quiz & Flashcards