Alla inlägg den 10 juli 2008

Av cassiopeja - 10 juli 2008 22:28


Lina: så snälla kära herr tandläkare och fru tandsköterska: finns det inget kryphål?

Snälla kära herr tandläkare och fru tandsköterska: neej, tyvärr.


summan av kardemumman är alltså den att jag måste dra ut min (eller mina, kanske allehopa?) visdomstand. inte NU (phew, tack å lov för det!) men någongång i framtiden. typ när jag återvänder till umeå eller så.

detta är ett måste, eftersom jag annars kan få liknande bekymmer i framtiden, med infektioner och så va. eller som snälla kära fru tandsköterska mer eller mindre hotade med, så kanske de måste dras ut akut med infektion och allt. och vi vet alla vad det betyder: utan bedövning, eftersom den inte fungerar som den ska då. iiiiiih. man kan ju få blodet att isa sig för mindre säger jag bara.


pappas fråga är väl klart befogad: hur ska det då gå med all min visdom???

detta blir farligt, den lilla visdom jag samlat på mig är ganska värdefull, tro mig.


hur som helst. nu ska jag snart gurgla med ngn slags dunderkur. förhoppningsvis kommer det ge fantastiska resultat! woohoo. och så är jag ofattbart pigg och kry lagom till festen imorgon kväll. yeaaah, rriight. man ska tänka positivt.


later dudes.


Ovido - Quiz & Flashcards