Alla inlägg den 20 juli 2008

Av cassiopeja - 20 juli 2008 22:29


humörsvängning is my middlename.


jag är irriterad. jag är sur. jag har lust att läxa upp någon, ge någon en rejäl avhyvling. säger bara fuck it, är trött.


må hända ännu en fas i min trötthet. igår var det gråt och tandagnisslan som min kära far brukar säga, och idag är det sura miner.


jag är s-u-r. och studera.nu skiten gör inte saken bättre. blir upprörd redan innan jag vet om det finns ngt att vara upprörd över. bah! dessutom har jag utslag som kliar, de poppar upp än här, än där. vad är det också? allergi mot vad? allt irriterande strunt?!


behöver göra mig av med ilska, den samlas på hög nu här.

vill skrika: jag skiter väl i dig!

men...det är bara mitt dåliga humör som talar just nu. inget att lita på i det långa loppet. och jag måste skriva jobbiga jäävla sms, jag är så l-e-s-s!


far åt pipsvängen, nu ska jag sova.

hej då. 

Ovido - Quiz & Flashcards