Alla inlägg den 3 juli 2008

Av cassiopeja - 3 juli 2008 23:53


okej, imorgon smäller det.

då är det dags, pajala marknad 2008. 

jag har inte varit med ordentligt på flera flera år, har varit toffel, jobbat och haft en massa annat dumt för mig. men NU jäklar.

jag hoppas det blir så roligt som vi har förutspått.

och att allt klaffar med husvagnar, stödben, kylar och elstolpar. 

ja, att det finns en plats med en stolpe åt oss framför allt!


då tror jag det kan bli redigt roligt.

och polly min kära kommer ju också upp, det känns som ett extra treat. 

och fint väder vill vi ha förstås.

kära vädergud, ge pajala sol hela långa helgen, amen.


men, men, men. på söndag eftermiddag är det bara att återvända till verkligheten. tänk, jag har hela helgen framför mig och ändå börjar ångesten för söndag/måndag redan nu! 

illa.


jag må säga att jag nog föredrar verkligheten i små doser.

just nu är jag väldigt mycket i dagdrömmarnas värld, det är så otroligt behagligt emellanåt!


nej för tusan, detta går inte mer. nu måste jag börja packa om det ska bli ngn avfärd imorgon tidigt. tjing! 


Ovido - Quiz & Flashcards