Alla inlägg den 17 juli 2008

Av cassiopeja - 17 juli 2008 13:26


jag ser fram emot att återvända till umeå.

jag känner inte att jag måste göra det snarast eller så, är väldigt nöjd med att vara här uppe hela sommaren. men ser fram emot att återvända.

det är en otroligt skön känsla, att se fram emot att återvända.

kan hända jag får lite avskedsångest när det är dags att åka.

men det brukar gå över och ge med sig.


att veta att man har två veckors nollning framför sig när man kommer ner gör inte saken sämre heller. kanske man borde börja färdigställa en femtiotals-outfit snart, om den ska bli riktigt bra? hihi. kuligt värre.


jaha, okej.

jag tror att jag behöver vara själv länge. jag tror faktiskt det vore allra bäst.

men...sen var det ju det där med att göra som man borde...och göra som man har lust. de två tillvägagångssätten behöver faktiskt inte ha ett jota med varandra att göra. egentligen.

och jag har en förkärlek för att strunta i det jag borde.

hell yeah, levalevaleva.


må hända att det inte finns något alternativ ens just nu.

skönt i så fall.

jag är ledig idag, vad gör man med en ledig dag mitt i veckan som man inte vill förspilla när varenda jäkel man känner befinner sig utanför stan?

Ovido - Quiz & Flashcards