Alla inlägg den 21 maj 2008

Av cassiopeja - 21 maj 2008 10:42


jag befinner mig i ett svårdefinierat mellantillstånd.

i gråzonen, någonstans mellan "wihoo" och  "faaan fan faaan".


skulle kunna kasta mig åt något håll, men vågar inte. jag trodde för någon dag sen att det var klockrent "wihoo", men så drömde jag otäckt och så stötte jag på lite hinder och svårigheter i tillvaron och i tanken. så plötsligt vet man inte om det kanske står ett "faan fan faaan" bakom hörnet och lurar.


men å andra sidan. gör det nu det, kanske jag borde passa på att kasta mig mot "wihoo" så länge det finns möljlighet?


åh. detta gör mig bara förvirrad, nu räcker det.


någon dag ska jag ägna ett helt inlägg åt janitor, från scrubs.
insåg igår att det faktiskt är fullt möjligt.

undrar hur många janitors man har i sin omgivning egentligen? hm.


tjingtjing 

Ovido - Quiz & Flashcards