Alla inlägg den 19 maj 2008

Av cassiopeja - 19 maj 2008 11:09


varför ska jävla bourdieu vara så jävla svår för???


jag vill verkligen förstå allt, men när en och samma mening kan sträcka sig över en halv sida, då blir man förvirrad. tro mig. eller när hela sidan (utom TRE ynka rader) är fotnot. då undrar man om man kanske borde lusläsa alla fotnoter också, för att inte missa något viktigt.


suck. och jag har seminarium om två timmar, ska leda diskussionen kring en fråga. men jag förstår inte tillräckligt för att klara det konststycket i dagsläget...! kanske ska ta the easy way out och hitta på en fråga till genustexterna istället. kanske är lika bra, bourdieu är för svåår, damn it!


men ändå, intressant. någon gång i en avlägsen framtid när jag tycker att svåra och snåriga teorier är det mest spännande man kan fundera över, då ska jag läsa sidmetrar om denna herre. promise, 4-ever = sant.


det haglar ute. och john mayer i högtalarna. OOH. vinterkänsla all over igen, mitt i våren. tossigt.


nej, nu ska jag snåra in mig i det dära igen.

hej så längerå

Ovido - Quiz & Flashcards