Alla inlägg den 22 februari 2008

Av cassiopeja - 22 februari 2008 18:23


free to speak my mind anywhere...


så detta är ett lämpligt forum:


jag tycker faktiskt att man kan BETE sig som folk.

okej?


hade jag levt på medeltiden så hade jag trott att jorden var rund.

SÅKLART.


men okej, nu tar vi det enkelt.

det är fredag, men jag är FAN inte glad för det.

idag tackar jag ingen gud för att det är fredag.

thank god it's friday! PJFT, I say.


bläppbläpp.

ge mej en öl så gör jag vad du vill.


ha det så jääävla bra då.

hejhopp



så här är det. ibland kan någon annan uttrycka det man tänker på ett så rakt-på-pricken-sätt så att man helt enkelt inte ens vill försöka förmedla det med sina egna ord. detta är ett fenomen som jag ganska ofta upplever faktiskt. idag hände det igen, och nu tänker jag inte kämpa emot. det var Bek:


"Fan. Det kan inte hjälpas: de är inget roliga, de här kvällarna när man vill ha sällskap men inte orkar gå ut och alla man känner är upptagna på annat håll.
Tystnaden hörs starkare och tomrummet syns skarpare."


och det är på pricken ikväll.

så god DAMN, läs den bloggen istället. den är betydligt mer läsvärd och rolig än min. heelt säkert. så Bek alltså. glöm inte. 

Ovido - Quiz & Flashcards