Alla inlägg under februari 2009

Av cassiopeja - 1 februari 2009 15:48


Bisarra drömmar. Har dansat styrdans med en klasskompis, suttit i en fåtölj och myst tillsammans med två  personer, totalt osannolikt: samtidigt (!), kramat min familj som försvunnit inför mina ögon (mycket obehaglig dröm), liksom bara gått upp i rök när jag vänt mig om. Sen vaknade jag av att jag grät. En märklig dröm som började med en härlig känsla för att avslutas med en allt annat än härlig känsla. Rödvinet som sa sitt där på morgonkvisten månntro?


Har haft en mycket trevlig söndag. Blev för kallt med skogen, så vi åkte till Expo istället, sedan Strömpilen och en fika på NK och till sist hämtade vi silly doggen, och tog en liten promme på sjön. Dessvärre kan jag inte skjuta upp min hemläxa mycket mer nu. Det är nackdelen. Jag har förhalat mina plikter hela dagen, nu går det inte att göra det mycket länge till.


Nåja, bara att sätta igång. 

Tandläkaren imorgon. Huga, detta förhatliga ställe. Vill inte!

Tjingtjing


Av cassiopeja - 1 februari 2009 02:39


Hur är det Ida brukar citera?

"Ett glas vin och en vän, allt annat känns så överdrivet." 

En sådan kväll var det ikväll. Filosoferande och analyserande.

Mycket bra.


Nu ska jag sova. Jag ska få se skogen imorgon tror jag minsann. Härliga tider.

Nattinatt.

Ovido - Quiz & Flashcards