Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Så går det till:

Av cassiopeja - 21 januari 2009 23:52


Här slits vi mellan hopp och förtvivlan, vi stressar och pressar. Vi begår synder och ångrar oss ibland, vi gör faktiskt rätt också någon gång som omväxling. Vi undrar varför man inte kan styra över sig själv och sina känslor och tänker "försätta berg", vilket b-s. Kanske under paniken, perhaps, perhaps, perhaps.

Vi låter tiden gå, väntar tydligen på något. Men ibland är vi, och inget annat.

Sen försöker vi trycka in sysselsättning motsvarande 27,5 h på ett helt vanligt 24h:s dygn och förstår aldrig varför det inte vill gå ihop.

Ja, så går det till.

 
 
karl

karl

22 januari 2009 00:05

åååååååååå vad härligt spännande kan det vara så här att vi igentligen inte är våra känslor att vi inte är våra tankar att vi inte är våra handlignar utan att vi styrs från vårat innersta från andevärlden att om man haft en morfar som gått vidare och han titade ofta på klockan när han levde och helt plötsligt så står vi och tittar på klockan vara så där kan det vara då som vi har kontakt med våra anhöriga att vi tar då den formen av energi så som de som levde

finns massor av härliga funderingar om det vad tror du

massssssor av kramar kärlek och glädje
önskar en helt underbar fantastisk fortsatt trevlig dag

karl

http://MrFlanell.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ida

22 januari 2009 19:43

vet du, du är en av dem som håller mig kvar. jag vill inte bo där inte du finns.

 
Pricked

Pricked

23 januari 2009 23:48

Hej jag gulklar din prickiga blogg! Keep up the prickiga job!

http://attlevamedprickar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cassiopeja - 5 mars 2009 20:08

  Jag gillar inte detta som händer. Jag gillar det inte alls.  Ge mig något som tar min uppmärksamhet ifrån detta. Ge mig distraktioner. Nu. Helst nyss. ...

Av cassiopeja - 4 mars 2009 20:08

  Som medlem i gruppen med mani på metaforer presenterar jag dagens gåta:   Tre fåglar sitter på en gren. Den första sitter innerst och håller stadigt i trädets stam. Den andra sitter ytterst, och balanserar på den svajande, sköra grenen. Den tredje ...

Av cassiopeja - 1 mars 2009 23:03

  Jag har haft en pretty damn bra söndag:   Började med att jag tog mig upp vid nio, trots utgång och en hel del öl igår. Kände mig oerhört nöjd med den starten. Kollade Vasaloppet och kokade den traditionsenliga söndagsgröten, höll utkik efter L, me...

Av cassiopeja - 28 februari 2009 01:02

  Det är en ganska skön känsla när man känner det som att man återfår kontrollen över något. Kontroll är en skön känsla.   Jag önskar att den inte fick mig att må så bra, kontrollen. Men det gör den, tammätusan att den gör.    Nu ska jag sova hade ja...

Av cassiopeja - 25 februari 2009 22:03

  Jag ser fram emot att resa imorgon. Okej, jag kommer vara spyless innan jag är framme. Men jag ser fram emot att läsa lite skolgrejs, titta lite film, lyssna på musik, filosofera.   Jag undrar om den där bussresan som planerades förut kommer att bl...

Ovido - Quiz & Flashcards